Weekend fun

Igår kväll satt jag och Richard och kollade på massa Smallville, älskade den serien några år sedan men sen tröttnade jag men nu är jag fast igen. Igår gick sista avsnitten på säsong 9 och säsong 10 hade premiär i USA förra veckan så vi såg det första avsnittet där också. Dock har jag inte sett alla andra säsonger så får ta och göra det med :)

I helgen är det helt utan planer, ja eller utan större planer iaf. Jag ska läsa massa kapitel för börjar få lite ont i magen av att inte ha tagit tag i det hela än :p Sen ville älsklingen åka över till Öland där det är skördefest just nu (totalt ointressant eller kul...donno?!). Inget speciellt utan allmänt bara ta det luuungt och ha det skönt.

Ha en fin helg :)
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0