Underbart god middag

Jag och älsklingen åt precis en mumsig middag, fläskfile och potatisgratäng. En tidig fredagsmiddag då Richard ska jobba sittning imorgon, känns lite tråkigt att sitta hemma och äta så mumsig mat själv :p (hihi imorgon ska jag äta maaasssaaa majskolvar istället).

Imorse var det svårt att lämna sängen, började vid 9 och hade satt klockan på 6.45 men nej du jag kom upp strax innan 8 :p Oh well hade tid på mig och kom i tid till skolan så de var ju lungt ändå. Men dagens överraskning var att de låg SNÖ på marken, yay yay yay!!! Var minusgrader men när vi gick hemifrån var det 0.0, första snön iaf och låg kvar på bilar och skuggområden hela dagen. Undra hur mycket snö som kommer komma i år?

Skolan var rätt tråkig, inget intressant som vi gick igenom utan jag satt istället och surfade på flygbiljetter till januari, haha oh well. Lunchpaus fick vi också dagen till ära och var klara vid 15-tiden. Dagens höjdpunkt var då vi gick igenom hemtentan, vi får inte den fullständiga förens söndag/måndag men gick igenom uppgifterna så alla ska förstå vad som ska göras - HERREGUD jag kommer dööööö kan vi ju sammanfatta det hela som. Imorgon måste jag läsa en bok för att skriva en recension, vi ska skriva en essä om en artikel, referera tre artiklar och sen recensera en annan artikel. Otroligt strikt är den också. Nu ska jag be lite mer att jag kommer klara tentan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0