Träning

Jag behöver köpa lite saker till min träning! Idag fick jag hem en träningsdvd jag beställde via Amazon, verkar superkul..är mycket styrka och hela kroppen men roliga instruktörer, inte sådär fejk som dom ofta är utan en vanlig människa med tränar :)


Behöver köpa en "yogamatta" för att slippa glida och ha ett mjukare underlag än golvet, denna kommer från Stadium och kostade 199:- vilket är okej. Sen behöver jag ett par hantlar också för de använder dom i videon, måste hitta några billigare för hittade bara dessa på Stadiums webshop och de kostade 249:- för ett par och de känns dyrt. Sen har jag länge behövt skor för inneträning..har walking/löparskor nu som sitter för hårt och högt på foten vid hopp och liknande. De rosa kostade 899:- på Stadium och lutar mot att de är dessa de blir. De svarta är reklamskorna från Reebok för 1000:-.

Nu jäklar ska jag kunna träna hemma också, härligt när man är för seg för att ta sig till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0