Tenta på en lördag

Ju snabbare man kommer igång ju snabbare blir man ju klar..men att skriva tenta på en lördag gör ont i hela kroppen!! Idag ska jag sitta och flumma om tre artiklar i vår bok och målet är att jag ska bli klar med minst en artikel idag, vi ska skriva en sida per artikel i storlek 10 med 1.5 radavstånd..hatar storlek 10 de är läskigt, hade hellre skrivit i storlek 12 med radavstånd 1 - mycket trevligare!!

Nej nu får jag flytta ut till köket, vi har ätit ägg och mumsig smoothie till frukost men nu måste jag allt komma igång! Ev fest ikväll beroende på hur effektiv jag är idag, jag skriver nämligen bäst på kvällen. Vill att tentan ska vara klar nuuuu..tänk så skönt de kommer vara nästa helg. 12.00 på fredag ska de vara inlämnat!

Be för mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0