Stress inför hemtenta

Usch det enda jag tänker på just nu är den hemska hemtentamen som vi har under nästa vecka. Dock kan man börja redan nu eftersom vi fått vissa uppgifter som är relaterade till böckerna vi läst. Detta är definitivt den VÄRSTA tentan jag någonsin gjort, den är GIGANTISK :( Vill bara vara klar med den och börja med nästa kurs istället :p

Idag ska jag sitta hemma och uggla med min bok, började läsa i sängen men kom bara 12 sidor innan magen kurrade "frukost..frukost". De skickades runt en sammanfattning igår så ska börja läsa den innan jag fortsätter med boken. Sedan ska jag läsa och välja tre artiklar som vi ska skriva om också. Jag tänker ta de rätt lungt i helgen men iaf läsa allt och börja skriva lite smått med ideer och liknande.

Ikväll är jag solo hemma, de händer inte så ofta! Spinningpass vid 17 och efter det mysig hemmakväll med mig själv :) Lovely lovely!

Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0