Spel och underhållning

Jag är en spelnörd, och då menar jag inte tv-spel (de är verkligen inte min grej) utan brädspel och liknande. De är det roligaste som finns, dock äger jag två spel och eftersom inget av dem är Monopol räknas de inte. Nu blev jag spelsugen och pratade med Richard här om dagen att vi måste köpa brädspel - de är perfect att ha hemma, samlas ett gäng och spela (plus obligatoriskt vin). Häääärligt!!

För några år sedan var jag fast i Carcassonne-träsket, vi spelade det konstant på olika scoutarr och jag köpte alla expansioner jag fick tag på. Love it! Nu ska jag buda hem lite spel på Tradera, 49:- för ett nytt Monopol tackar man inte nej till då de kostar över 400:- att köpa i affären :)

Mitt gamla älskade Carcassonne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0