Puh!!

Vi har verkligen haft en heldag i skolan då vi förberett och senare presenterat våra projekt! Då vi övade och gick igenom presentationen gick det bra, träffades vid 10 och började inte förens 13 så övade, ändrade och till sist slängde jag i mig resterna från gårdagens pizza - mums!!

Klassen var uppdelad i 6 grupper och vi hade schemalagd 13-18, alltså 5 timmar och vi hann INTE klart idag. Vi blev grupp 5 och blev sista gruppen för dagen, så imorgon ska grupp 6 presentera. Vissa presentationer var bättre än andra men jag är nöjd med de vi framförde och det är ju de som räknas. PhD (läraren) hade lugnat sig och vi började med att muta alla med kaffe och UNDERBARA muffins som Janina bakade - lovely!!

Imorgon väntar en låååång dag igen, suck! På fredag ska vi ha gästföreläsning igen men denna gången tänker jag inte gå för är en gammal student som arbetar med finansiella risker eller nåt - NEJ TACK!!! Så får väl se det positivt men en ledig dag :p Dock måste jag börja kolla igenom våran feta bok på 1300 sidor inför hemtentamen som kommer ut på söndag kväll/måndag morgon - JAG ÄR SKITRÄDD!!! :S Ber till gud dagligen att jag ska klara tentan!!! :)

Nej nu ska jag pussa lite på han brevid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0