Pluggisdagen nr 1!

Idag har jag verkligen varit effektiv - STOLT!

Jag har gått igenom 10 kapitel av 11 denna helg! Jag har dock inte alla läsningar i min bok då jag har en GAMMAL bok från 1998 och den vi "borde" använda är från 2010 :p Men köpte min för 10:- så helt okej mot de 600:- den nya kostar. Så i veckan ska jag cykla till biblioteket extra tidigt och sitta och läsa innan våra grupparbeten börjar. Gäller att vara inne vid 8 då de öppnar för att få tag i ett referensexemplar.

Jag och älsklingen var ute och gick också, lite mer än 50 min bler det och vi gick runt och kollade på hus vilket alltid är intressant. Ibland blir man överraskad över hur vissa människor bor... :p Skulle vilja ta och baka lite också, kanelbullar!! Imorgon är ju kanelbullens dag så då måste man ju smälla i sig ett gäng...är dock tveksam om vi har tillräckligt mycket mjööööl - snyyyyyft!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0