Nya böcker

Jag älskar att läsa böcker, dock har jag inte så mycket tid till det på vardagar och då vi har kurser, främst då jag fastnar i böckerna och inte kan gå ifrån - inte särskilt bra för studierna om vi säger så :p Men när det är lov eller jag är på semester läser jag som en galning. På en vecka läser jag en 3-5 böcker beroende på vad de är för språk jag läser och hur tjocka bökerna är såklart. Bäst och främst läser jag på engelska, det är bättre flow i dom böckerna och då de oftast är originalspråket :)

Nu funderar jag på nästa beställning inför Julledighet samt thailand (ohh så jag längtar) tänkte ta med mig en 10 böcker kanske till thailand så har jag så det räcker! Nu i oktober kommer Sofi Fahrmans nya bok "Elsas Värld", första boken "Elsas Mode" läste jag ut på några timmar men denna ska vara tjockare. Kul och en självklar del av nästa beställning tillsammans med Denise Rudbergs nya.

Någon som har tips på böcker?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0