Ni vet vad jag gör..

..blir inte särskillt mycket eller spännande blogginlägg när det är tentaperiod. Fullt upp med tentan, blä! Fick en förfrågan av Annica om lunch i stan vilket hade varit underbart men jag fick hindra mig själv..de finns ingen tid för det. Ska redan iväg på fika i eftermiddag som planerades förra veckan så någon måtta på de roliga får det vara!

Läser sista artikeln nu och ska påbörja sista frågan nu, kan tyckas vara gott om tid eftersom tentan inte ska in förens fredag lunch men de är lååååångt från klart! Läraren är perfektionist på extrem nivå och jag är inte säker på typ någon av de fyra frågorna. SÅ de ska skrivas om och om och om innan jag vågar lämna in något. Skulle inte komma på tanken att lämna in något tidigare. 11.45 på fredag lämnar jag in mitt - and thats the way it is!

Usch jag börjar bli hungrig också! Maaaaat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0