Myskväll

Sitter i soffan, har ätit mumsig middag..laxpudding med broccoli som är en av mina favoriter! Lätt är det men tar 45 min i ugnen så knappast snabbt. Har precis kollat på Ullared, så underbart program men härliga människor. Mycket roligare med vanliga människor än att allt alltid ska cirkulera kring kändisar hela tiden.

Dagen har gått bra, fick klart en fråga helt så den ska jag bara läsa igenom måndag morgon eller nått. Sedan började jag filura på sista frågan också som jag inte är riktigt nöjd med. Ska läsa igenom den imorgon och försöka göra den vettigare för just nu är jag inte alls nöjd med den. De var nog bra att vi fick lite mer tid, hade kunnat lämna in den idag men nu blir den bättre och de är ju alltid trevligt.

En rolig nyhet också - min mamma ringde i total chock och berättade att hon ska bli faster! Då stod de still i min hjärna, haha, ska karro ha barn..vem ska ha barn..faster hur blir man det!? "Du ska få en kusin"..fortfarande helt still i huvudet.."Kjell ska få barn"! AHA!! Shit mycket gick genom huvudet på 10 sekunder! Första kusinen på mammas sida, på pappas har jag 4 men superkul att de kommer en liten en - och verkligen en total överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0