Live från biblioteket

Nu har jag varit i biblioteket i 5h och jag är så TRÖTT på de, haha suck!!!

Skrivit och skrivit, sen skrivit lite till för att sist skriva om de igen, om och om igen..samma sak! Men de måste bli bra och ja då får det ta sin lilla tid. Har haft mina toppar och dalar, ibland är man effektiv och ibland hamnar man på facebook. Jag hoppas att detta ska gå vägen iaf! :)

Nu blir det ett pass spinning på friskis..haha jag är redan död. Men skönt att få ett break och göra någonting annat iaf.

Fick ett roligt samtal från EM Sevirins här i kalmar (en möbelaffär) dit jag skickade en ansökan om extraarbete typ 3 veckor sen, butikschefen var jättetrevlig och som var väldigt intresserade av mig så jag ska dit på intervju nästa fredag. Lite klurigt då de är under min föreläsning men intervjun kan ju inte ta mer än 1h så jag missar mitten (och de är ändå aldrig intressant). Superkul om man kunde få något annat att hitta på..jag har väldigt svårt att bara sitta hemma och uggla. Håll tummarna för mig!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0