Kursval och semester

Innan jul börjar vi en ny kurs som är en del av programmet..det jobbiga är att eftersom vi tydligen inte följer terminstiderna missar jag de sista två veckorna då vi är i Thailand. Jag blev sjukt arg när jag upptäckte det för vi planerade resan utefter terminen så de skulle fungera. Men NEJ nu blir det inte så. Nu har jag sökt en distanskurs som jag kommit in på..dock är den på grundnivå men ändå väldigt intressant. Frågan är om jag ska gå den faktiska kursen och läsa upp den på något sätt (det jobbiga alternativet) eller om jag ska gå distanskursen. Magistern får jag hur som helst frågan är vad som är bäst. Uscha dessa val! Ska maila kursansvarig och se hur tentan ser ut och resten av kursen. Jag skulle lätt välja distanskursen men vår programansvarig blev så ledsen när jag sa det...haha!

Annars går jag runt och funderar på vart någonstans jag vill resa efter thailand! New York och Kina ligger på topplistan! Skulle vara otroligt roligt att åka till New York under våren någongång..när det är lite varmare. Kina får nog vänta lite..kanske till nästa höst beroende på om man får jobb! Oh resa är det bästa som finns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0