Jakten på jackan

Jag blir så ledsen, jag hittar verkligen ingen jacka alls! Vill ha en skepparkavaj, färgen spelar ingen större roll faktiskt men vill ha en som går precis över rumpan (mycket snyggare när man cyklar, annars åker den upp). Har kollat i alla butiker, imorgon ska jag dock in till stan och fika med en kompis som jag pluggade med i USA, en amerikan då, som läser det andra magisterprogrammet - underbart att jag sprang på henne i skolan! Men iaf ska kolla in utbudet i stan då också..finns tre butiker där. Jag är dock skeptisk!!


Idag åkte jag med älsklingen till bibblan vid 10, satt och läste till halvtolv tiden då jag gick mot friskis och lunchpasset. VILKET pass - jag höll på att dö, tog i som en liten gris. Skönt som tusan var det iaf. När jag kom hem blev det lunch och började skriva på uppgift 4 i tentan, fick ihop en sida då och denna ska vara mellan två och fyra så helt ok. Sedan kom älsklingen hem och vi åkte och handlade mat samt kollade jackor. Väl hemma igen efter nästan 2 h lagade Richard mat (han är för underbar, puss på dig älskling) och jag satt och fortsatte skrivandet. Har fått ihop nästan två sidor idag vilket är okej men skulle gärnat fått ihop liiite mer :p

Nu tittar jag på Miss Secret Agent och dricker mumsig latte! Underbart gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0