Ifrågasätter mig själv

Nu har jag börjat ifrågasätta mig själv igen..uppsatsen närmar sig allt med, 8 december ska vi lämna in en uppsatsplan. DE ÄR SNAAART!! Jag får lite panik av tanken, men ändå inte för jag tyckte att c-uppsatsen inte var så svår att skriva. Nu måste jag skriva med en annan och jag har ingen aning om vem denne är, folk börjar prata om det nu och spänningen stiger, eller stressen stiger! Vore det inte rätt trevligt att jobba ändå? Jag kan inte bestämma mig - ska jag fortsätta på programmet och läsa hela skiten eller ska jag läsa fram till uppsatsen, eller ska jag läsa klart denna termin?

Jobbigt och tankarna går på högtryck! Min klass är underbar men jag vet inte riktigt vad jag skulle jobba med? Ledarskap är alltid bra och del av allt men är det värt mer lån för att få ut examen? Jo jag tycker nog det ändå men orkar jag med det?!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0