Hungggrig!!

Nej om man skulle ta och äta lite frukost kanske...för min mage skriker efter mat!!

Tog mig sovmorgon idag och en lugn start på dagen, bokade rum på biblioteket till 11 och gett mig själv ledig tills dess, så skönt och verkligen behövligt mitt i tentan!

Dagens i-landsproblem är hur jag ska få med litteraturen i texten. Jag är rätt duktig på att slänga in referenser här och där så borde ju gå bra men uscha jag är nervös ändå. Idag måste jag också gå igenom och strukturera allting i arbetet, se till att allt är med (något som jag vet är låångt från klart). Så detta kommer bli en lång dag.

Har bokat rum mellan 11-16, sen blir det spinningpass vid 17, hem och äta middag innan jag fortsätter att läsa. Imorgon har vi kursintroduktion till nästa kurs och sedan ska jag fortsätta att redigera :)

Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är gjort hos frissan och färg..

2010-10-27 @ 14:21:08
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0