Helg på riktigt

Jag är trött..seg som bara den och jag blir bara trött av tanken att behöva gå ut om ett tag, haha spinningen i eftermiddags/innan middagen tog min sista energi men nu är det iaf helg och jag ska ta de luuungt :)

Under dagen har jag skrivit på vårt projektarbete och de har gått bra, började inte skriva förens vid 12-tiden men fick nästan 3 sidor skrivna, dock har vi inte utrymme till det så kommer kapas ner men woho jag har inte tappat skrivförmågan. Vi har bara haft muntliga arbeten hittills..eller ja förutom ett tvåsidig försmak på projektet nån vecka sen.
Känns bra och jag kommer kunna koppla av under helgen, ska skriva några rader till men sen skulle jag påstå att jag är klar med min del. Ska såklart läsa igenom arbetet några gånger och uppdatera, har laddat upp en ny version på box tre gånger hittills idag :p

Nästa - Kaffe och paj med mina sexy biatches hos boobie (ja annica alltså!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0