Heeeelg!?

Nu tar jag helg!!

Imorgon har jag dock fullt av skrivande till vårt projekt men jag behöver iaf inte vara i skolan eller i biblioteket utan kan sitta hemma i soffan eller i köket i mjukisbyxor och skriva massor. Jag har det lättare att skriva hemma och hoppas jag hittar fokus för skrivandet så jag blir klar mitt på dagen någonstans :)

Idag hade vi sista föreläsningen med gästföreläsaren som kommer ändå från Japan för att hålla i "The Japanees Experience" vilket var otroligt intressant, annorlunda kulturer tycker jag är otroligt spännande och speciellt Japan som har sitt egna tillvägagångssätt inom ledarskap och management - spännande!!

Nej nu ska jag kolla klart på "A new life on the country" som är vår favoritserie :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0