God morgon världen

Ny vecka...om 4 dagar och två timmar ska tentan vara inlämnad - så där har ni min vecka, 4 dagar till med klagande :p Haha men de går bra! Mitt mål är att alla uppgifter ska vara klara imorgon, så kan jag spendera resten av tiden med att skriva om och förbättra arbetet. Läraren är VÄLDIGT sträng när det kommer till skrivandet så de måste vara PERFECT! Därför kommer jag stalka alla jag känner och tvinga dom att läsa - nu vet ni vad som väntar people! ;)

Idag ska jag till bibblan, om ett par min faktiskt för att skriva ut två artiklar som är kommande två uppgifter. Ska sitta och läsa till 12 då jag ska på ett spinningpass. Efter det blir det tillbaka hem för att skriva uppgift 4 (tredje gör jag imorgon tänkte jag..4.an är roligare).

Ha en fin dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0