Fix och trix

Puh!!

Har hållt på halva dagen med att fixa till saker jag irriterat mig på i bloggen, bland annat länkar som varit helt vita innan - äntligen klara och lite färgglada! Fixat bilder, länkar och lagt in en twitter-feed så ni kan följa vad jag håller på med IRL ..även fast ni kanske inte har twitter i telefonen eller är medlemmar :) Yay for that!

Smet iväg och körde ett medelpass på friskis också, jympa, och jag doooogg..haha helt sjukt jobbigt! Men de är så skönt när det är klart och man känner sig så stolt över sig själv så de är bara att köra på. Annars har jag fixat referenser till vårat projekt och flummat med lite annat.

Tanken var att jag skulle få älsklingen att borra upp tavlor i lilla rummet och i vardagsrummet men han överraskade mig med att köpa spottar och sätta upp ovanför diskbänken i köket - yay! Så imorgon får vi kanske tid med tavlorna..jag har nån grej i skolan efter gästföreläsningen så kommer hem lite senare men jag hoppas vi kan göra det imorgon!

Ha en fin kväll!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ååååh, jag vill också träna! Skönt att röra på sig :)

2010-10-12 @ 20:59:36
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ja de är underbart efteråt men under tiden är det i princip de värsta som finns..iaf under dagens pass! :p

2010-10-12 @ 22:32:00
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0