Finance

Just nu sitter jag på föreläsning...gästföreläsning dag två!

Dock sitter vi i ett litet klassrum där man inte kan öppna några fönster, och hittar inget att hålla upp dörren med så de finns INGET syre och blir varmare och varmare allt eftersom tiden går :( Blir INTE bättre av att de pratar om finance, de går inte att lyssna så är glad att datorn fick hänga med till skolan idag. Deras mål är att vi ska förstå finansiella krisen (men tror inte de kommit så lång..inte vad jag fattar iaf).

Vi har en låååång dag idag..
- Föreläsning 9-11
- Lunch mellan 11-13
- Föreläsning 13-15
- Grupparbete 15..forever, eller ja tills vi är klara eftersom vi ska presentera våra fynd imorgon förmiddag 8-10 har jag för mig.

Tur jag fick kaffepeng av älsklingen imorse (dom tar inte kort i skolcafét - jobbigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0