Fått ny motivation

Im baaaaaccckkk!!!

Idag har jag blandat nöje med nytta och är stolt över mig själv!!!!! :) Började dagen med att äta frukost och ta det lungt men sedan kickade jag mig i rumpan och flyttade mig till köket för att få lite andrum och sätta mig med vår kursbok som är större än sverige. BIG BOOK! Men jag kom igång och den är riktigt INTRESSANT! Förra gången satt jag med biblioteksboken och de gick inte..jag måste kunna stryka över i roliga färger och skriva i marginalen för att hålla mig aktiv - annars somnar jag.

På eftermiddagen åkte vi en sväng till Öland och Skördefesten som pågår just nu, körde södra öland runt och stannade på 2 konstställen och Guldfågeln för att köpa kycking. PERFEKT för nu har vi två måltider klara inför nästa vecka (och eftersom vi åt rester två gånger denna vecka har vi fortfarande en eller två måltider kvar som vi kan föra över till nästa vecka...haha vi har alltid svårt att bestämma vad vi ska äta). När vi var hemma fortsatte jag att läsa efter en sen lunch vid 16-tiden.

Nu har jag läst 5 kapitel av 11 (tror jag de var...eller kanske 10) och ska sätta mig och läsa ett till nu innan sängen - te i köket med tända ljus nästa. Känner mig mycket mer motiverad jämfört med tidigare i veckan, troligtvis för jag bestämt mig för att sluta engagera mig så mycket i grupparbetet, orka lägga ner energi på människor som säger en sak och nästa sekund byter åsikt HELT. De tar för mycket på krafterna - ska bli ett SKITBRA arbete men hur de blir struntar jag i :(

Mooooot köket!!!
DETTA SKA GÅ BRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0