Effektivitet

Det går framåt!! Känns jäkligt bra att jag ens har något på papper, skriver saker men glömmer bort dem två minuter senare..är det tecken på att jag är/börjar bli senil? I donno!!

Jag ar under dagen flummat till mig två (plus lite till) sidor med text till uppgift två. Känns bra, jag hade inte tänkt påbörja arbetet med tentan förens imorgon egentligen, de var sagt att vi skulle få den ikväll alternativt imorgon bitti så min plan var att läsa ut boken (som jag under dagen recenserade) och läsa artiklarna från vår bok som jag skulle använda. Men nu fick vi allt i fredags, så känns som de är rätt lungt!

Ikväll ska jag sitta och gå igenom allt jag gjort hittills..inget är klart utan de ska gås igenom, skrivas om för att låta lite mer magisternivåaktigt och så vidare ;) Men jag har ett skal, något att bygga vidare på och de är då jag får till det som bäst. Imorgon börjar arbetet med två riktiga artiklar som läraren skickade ut idag, ska bli jätteintressant att läsa men dessa uppgifter är lite större, dock ska vi utgå med från våra egna åsikter = FLUM!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det sista chansen att rösta fram en vinnare till Veckans Bild!


Gå in på min blogg och rösta på din favorit!


Imorgon utses en vinnare! :D



Vad ska du göra denna söndagkväll? (:

2010-10-24 @ 22:31:11
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0