Dinner party

Snart är det dags för gästföreläsning..kommer hit tre lärare (eller va dom nu är) från tyskland och ska underhålla oss denna vecka..tror jag :p Iaf idag men tror de är kvar torsdag och fredag också :p Hoppas att dom är intressanta, förra veckan hade vi en företagsledare från Japan på besök. Måste säga att det är riktigt roligt med gästföreläsare..ämnet vi studerar blir så mycket mer levande, vi läser ju strategiskt ledarskap just nu och då vill man ju se hur det faktiskt fungerar praktiskt!

Efter föreläsningen ska vi ha dinner party och mingla med våra gäster, förra gången vi hade detta kunde jag inte vara med för min vän Alex fyllde år...men nu så!!

Ha en bra kväll! Och missa inte att följa mig på Twitter, alla mina tweets finns till vänster under min presentation :)

ps. usch nu städar älsklingen avloppet..fyyyy! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0