Deal with it!

Live från köksbordet, aka tentabordet!

Vid 11.30 satte jag mig för att påbörja skrivandet av vår hemtenta, dock kom jag nog inte igång fören vid 12. Ni vet..man måste gå på toa, plocka undan på bordet för att få plats, plocka undan alla störningsmoment som tar ens konsentration och så vidare. Men de fick jag eld i rumpan (haha ja mer eller mindre) och påbörjade arbetet.

Mitt mål idag var att skriva två artiklar, hittills är jag klar med en (mer eller mindre, har en draft iaf) och den andra är påbörjad..har läst den två gånger, strykt under och skrivit i marginalerna (oooooppss inte min bok utan bibliotekets - jag suddar sen, jag lovar!). Samt börjat skriva i mitt lilla dokument. Yay!!!

Jag tycker jag är riktigt effektiv, undra om de kan bero på allt de söta min älskling "tvingar i mig" haha han är söt!! Puss på dig söto! Den andra ska bli klar innan middagen om ca en timma. Sen ska jag påbörja den tredje också...har inte valt den artikeln än utan lättast är att bläddra och se vad hjärnan fastnar för precis då.

Ha en fin kväll!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0