Chocolate chip cookies

Helgen har nu börjat och jag är inte lika sliten som jag var tidigare idag! :p Denna skolvecka har INTE varit rolig någonstans..rätt lungt när vi inte varit i skolan men annars sjuuuukt jobbigt/påfrestande väl i föreläsningssalen. Men de är över nu! :)

Håller just nu på att baka chocolate chip cookies, plåtarna har precis kommit ut ur ugnen och de luktar så gott!! Dom ska vi mumsa på sedan framför tv.n, eller vi sitter ju redan framför tv.n men när de är nå kul på. Dom "små" kakorna ska bara bli fastare för nu är dom mjuka i mitten = sega kakor.


Senare ska jag slänga ihop lite kläder och packa eftersom vi åker till Jönköping imorgon förmiddag. Ska bli så skönt att komma bort från Kalmar över natten och umgås massa med min älskling. Planen är att shoppa loss på A6, bada i relaxen, äta god middag och förhoppningsvis basta lite också! Vi vet inte hur vårt rum ser ut men vissa hade bastu på rummet och vi hoppas verkligen att få får det! Myyys!!






Kommentarer
Postat av: kakmonster

Det ser väldigt gott ut! Googlade efter recept o fastnade för dina :) skulle man kunna få receptet?

2010-11-30 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0