Cherry culture

Jag har precis lagt en beställning på NYX-produkter från Cherry Culture, en amerikansk sida med BETYDLIGT bättre priser än om man ska köpa produkterna i sverige. Jag har sett massor av YT-videos där dom använder NYX Jumbo Eye Pencil som verkar vara UNDERBARA och otroligt pigmenterade.


Min beställning:
- 5 Jumbo Eye Pencils
- 8 ögonskuggor i olika färger
- 4 läppstift i rosaaktiga toner
- 2 blushes
- 1 läppenna
- 1 eyeliner
- 2 round lipgloss
- 1 megashine lipglossl


Alltså 25 produkter för 81 dollar inklusive frakt, jag hade 20% rabatt på allt vilket var väldigt trevligt. 557 kronor blev det vilket är OTROLIGT!! Jag är i chock, happychock!

Skulle jag köpt detta i Sverige, allt finns inte men ögonskuggor, jumbo eye pencils, blush, eyeliner och 1 mega shine lip gloss skulle bli = 1605:- (då ingår alltså inte läppstiften, läppenna, round läppglans) utan frakt.
Så köp INTE dessa produkter i butik utan beställ online.

Länk --------> Cherry Cuture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0