Vardagslyx eller budget?

Väskor är något jag alltid haft en svaghet för..var lika galen när jag var 10 år yngre, love them! Dock är jag otroligt petig när de gäller storlek, material, fack etc därför är de inte lätt att hitta väskor. Min drömväska var väldigt länge en Mulberry Bayswater, och nu har jag en snygg svart printad som jag älskar! Men känner att jag "behöver" en ny väska...

Dessa ligger bra till, mest av allt vill jag ha en Balenciaga Giant Work, dock har jag inte 14.000:- över att lägga på en väska :p Men får spara när man väl fått ett jobb så kanske de blir en sådan längre fram. Den bruna högst upp till höger liknar bayswater men är betydligt billigare..me likie! Just nu blir det billigare väskor, ska vänta till Thailand och hoppas hitta någon som liknar någon av dessa (gärna en brun).

Balenciaga - Apriqot - Friis & Company - Apriqot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0