Vad har du i väskan!?

Jag är en sån person som älskar att se vad folk bär runt på i sin väska, eller förresten så tycker väl alla om det?! Därför tänkte jag ta och visa upp vad jag brukar ha i min väska..den ocensurerade versionen! Jag tog alltså bara väskan som den var och la upp de på bordet..

Detta är resultatet:

 

Dagens innehåll:
- Svart väska (hade glömt bort den helt)
- Plånbok Mulberry
- Mobil med väska från Krusell
- Kamerafodral utan kamera från Casio
- Penfodral med pennor, sudd etc
- Två paket tuggummi (mint samt jordgubb lime smak)
- Kalender från Personligkalender
- Anteckningsblock från Lily Pulitzer, köpt från Glitzy-Glam.com
- En gaffel (haha what?!)
- Två läppglans, ett från H&M och ett från Victoria Jackson
- Deo och perfym
- Hörlurar till iPod/telefonen
- Penna från Marc Jacobs
- Kaffetermos från Starbucks (ALLTID med)
- Handkräm från Body Shop
- Skinhandskar
- Nycklar

Vad har du i väskan!?

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Jag brukar ha massor i väskan, men på sistone har jag nog slarvat lite.. Det som brukar vara med (nu räknar jag en vanlig dag till skolan) är nog iaf: Handkräm av någon sort (har många olika), liten necessär med varierande innehåll, när den är komplett innehåller den halstabletter, minttabletter, läppbalsam, våtservett, våtservett med handsprit, panodil och ev. ytterligare någon sorts smärtstillande, vitpepparkorn (tas i förebyggande syfte vid risk för magsjukesmitta), pappersnäsdukar, plåster, skavsårsplåster, tuggummi. Sen har jag alltid med min kalender, plånbok, pennfodral, mobil + ev. mobilheadset, kollegieblock, skolböcker, matlåda + bestick och servett, vattenflaska, frukt och nycklar :)

2010-11-15 @ 19:58:36
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: Jojo

Man bör ha överfullt i väskan, de är liksom ett måste!!

Härligt! Jag måste också skaffa mig en liten necessär med nödvändigtheter som plåster och värktabletter, man blir så arg när man inte har med sig det! Sen är våtservetter skitsmart att ha..de köpte jag när vi skulle utomlands så borde ligga någonstans!!

2010-11-15 @ 20:20:31
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0