Tråkig föreläsning

I förmiddags vaknade jag med huvudvärk, de är någon dum vana jag fått! Men sov en halvtimma och då mådde jag bättre, sömn är de som behövs! Igår var jag duktig och slutade spela vid 00-tiden så blev inte lika sent..svårt att hindra sig själv när man kommit igång med spelandet :)

Var föreläsning 13-16 och regnet ÖSTE ner och de blåste någon sjukt..uscha! Men älsklingen skjusade mig till skolan då han skulle in till stan (tack tack tack!). Sen väntade tre förfärliga timmar, helt otroligt va lite jag lärde mig. Och vi fick bara en rast för vi skulle sluta tidigare - så blev det INTE! Omg vi satt och höll på att bli tokiga..

Hämtade mitt smink som jag beställde från Cherry Culture idag också, yay äntligen! Jag är så otroligt nöjd med alltihoppa, beställde 4 läppstift och dom var väldigt lika :p Hihi oh well love it!!! Gör ett inlägg om paketet imorgon, nu är jag för trött!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ja visst är det mysigt :) man längtar verkligen till jul :)

2010-11-23 @ 20:00:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0