TGIF

FREDAG! Tiden går verkligen otroligt fort..helt sjukt att den här kursen också snart är slut. Ska bli skönt att få denna avklarad, de vi trodde skulle vara en av de mest intressanta men nej så var ju inte direkt fallet tyvärr. Men sen ska jag läsa lite på distans..aka skriva två inlämningar som ska in i mitten av december och i början av januari så är inte så farligt mycket. Får se om jag kanske får erbjudande om jobb någongång under dom veckorna..är ju bara två veckor så vi får se om proffice har nått då.

Idag har jag kollat på film, härlig start på dagen! De var dock till skolan, kollade på den istället för att läsa en bok! Nu ska jag sätta på kaffe för Richard är på väg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0