Sunshine study

God morgon, eller mer god förmiddag antar jag! Solen skiner på Kalmar idag vilket behövs för att man ska få lite mer energi till skolan och allt som händer just nu.

Igår var en effektiv dag, grupparbete under dagen och sen på kvällen skrev jag klart ytterligare en fråga i tentan. Nu har jag en hel fråga med tre delfrågor samt två ytterligare delfrågor som ska skrivas klart. Hoppas bli klar med två delfrågor ikväll efter grupparbetet..fullt upp men måste skriva lite snabbare så jag har tid i helgen att redigera.

Idag ska jag till biblioteket vid 14 för att fixa feedback inför morgondagens seminarium, blir även till att öva på presentationen också!

51 dagar kvar till Thailand! Skönt att ha något att se fram emot :)

Kommentarer
Postat av: simone

Ser underbart ut :D

2010-12-02 @ 11:30:11
URL: http://fattybom.se
Postat av: Jojo

Simone: Oh visst gör det, längtar som bara den! Alltid bra att ha något att se fram emot :)

2010-12-02 @ 14:05:34
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0