Soft soft dag

Det blidde en trevlig sovmorgon imorse, haha vi vaknade tio i tio vilket är något slags rekord för Richard som aldrig vaknar senare än 9 i vanliga fall :) Sova är skönt så förstår inte problemet!?

Jag började med att köra ett träningspass, så underbart de är att ha träningsdvd och kunna köra ett pass när det passar. Måste ta och beställa hem några fler, finns inga vidare val i sverige så blir nog ytterligare beställningar från Amazon de funkade så bra förra gången. Någon som provat någon bra träningsdvd?!

Blidde en biltur till Hansa City också då jag ville kolla om City Gross hade något roligt Wetn´Wild smink men de hade dom självklart inte utan bara samma gamla utplock. Men fastnade vid spelen och hoppades hitta ett Monopol vilket visades vara lättare sagt än gjort för de fanns bara "nyare" versioner med skivor, ljud, kassaapparater och jag vet inte vad. Så vi åkte till BR och de fanns inget där heler..BLÄ!! Får beställa det online istället!

Grattis på fars dag pappa!

Nu om en timma ska vi iväg till svärföräldrarna på middag!! De är ju ändå fars dag så eftersom jag inte kan fira min världens bästa pappa får vi fira den som vi har lite närmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0