Snön har kommit till Kalmar

Nu har snön också kommit till Kalmar, känns som de varit snö överallt utom här..men nu kom vi inte undan längre!

Började snö igårkväll runt 11 så de har inte kommit JÄTTEmycket som de skulle, men vår lärare ställde iaf in lektionen igår kväll (tur för de hade hon nog inte gjort imorse) eftersom hon och ett gäng till pendlar..aka kör bil till skolan. Så de var ju bra, nu har jag hela dagen på mig att arbeta igen min JÄTTEhög med skoluppgifter som ska bli gjorda.

Prio idag är att bli klar med inlämning ett i konsumentbeteende, den ska läsas igenom och så ska jag skriva några rader till. Efter de blir det hemtentan då jag ska bli klar med två delfrågor iaf..förhoppningsvis! Ligger lite efter mitt schema men whatever, lite lugn och ro måste man ju få ibland också. Jag är iaf glad vi fick hemtentan så pass tidigt, yay ett plus med ICC-kursen.

Gatan utanför oss..inte så farligt mycket snö tycker jag (väldigt lite)!

Utanför köksfönstert just nu


Pst. lägger upp recensioner på SIGMA-borstar och NYX Cosmetics under dagen
..so be back later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0