Sigma borstar

De blir inga MAC-borstar idag då jag kollade upp Sigma som är ett märke på sminkborstar i samma kvalite och minsta lika bra som MAC..tur att jag gjorde min läxa innan jag shoppade :p Har kollat på olika videos på YT och alla var överrens om att de är onödigt att köpa mac, att de är onödigt dyrt och jo student som jag är måste jag säga att ju billigare desto bättre!

Jag ska köpa två kit; Complete kit som består av 12 professionella borstar, för 79 dollar utan fodral (99 med) och sen ska jag köpa Synthetic Face kit med 3 kabukiborstar som kan användas till bla foundation, puder, blush och concealer..de mesta alltså. Har bara hört + om dessa så ska bli kul att testa!

Nackdelen - frakten är på 288:- från USA och hit - omg! Men med tanke på hur mycket pengar man sparar i jämförelse med MAC så är det väl okej :p

Complete Kit

Synthetic Face Kit 42 dollar

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0