Shoppingdag

Burr..kyligt är det, sitter i en mysig filt och kollar på tv, härligt slut på dagen!

Imorse vaknade jag på bästa sättet möjliga; en mysig lillebror som ville gosa så han kröp in. Så gossig så gossig! Gick upp vid 09 och tog en lugn förmiddag, kollade upp sminkborstarna lite mer och gjorde till slut en beställning, woho otroligt härligt. Bästa var att dom redan är skickade från USA och på väg till miiiig :)

Vid 12-tiden åkte jag mot mormor, man får passa på att hälsa på så många det går när man väl är uppe och hälsa på. Var hos henne till 15.30 då de blev bråttom till tunnelbanan då jag skulle vara på Globen Ögonklinik på Hötorget vid 16 men jag kom i tid så var ingen fara. Besöket gick på under 10 minuter totalt och blev även frågan om jag ville vara referens, absolut vill jag de för dom har varit riktigt bra och trevliga. Som tack ska jag få biobiljetter :)

Innan jag åkte till mamma igen blev det ett stopp på Åhléns och MAC, blev dyrt!! Visste inte riktigt vad jag ville köpa utan frågade personalen vad dom rekommenderade..de enda jag visste jag ville ha var något form av puder att ha ovan foundation.

Jag köpte till slut:
Mineralize Skinfinish Natural i Medium
Paints i Bare Canvas
Fyra ögonskuggor i palett i färgerna: Club, Woodwinked, Shroom och Satin Taupe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0