Pluggat hårt?

Njaaa jättetuff kan jag knappast säga att dagen varit, utan rätt lugn men har fått en hel del avklarat ändå. Målet var att jag skulle bli klar med första inlämningsuppgiften denna helg, dock var den större än jag trodde. Men de är intressant så ska inte klaga och handlar ändå om de jag pluggat i tre år (marknadsföring) så ska väl inte vara allt för svårt i slutändan :p

Datorn, kurslitteraturen och anteckningsblock för att notera allt man kommer på, prio för mig!

Idag har jag fokuserat på fråga ett så imorgon ska jag ta tag i nr 2-4. Väldigt annorlunda fördelning är det dock med en fråga om en reklamfilm och sedan tre frågor om en annon - varför inte två frågor om varje?!
Nej nu ska jag tillbaka till mitt..tänkte ta kväll vid 20-tiden och vill hinna så mycket som möjligt innan dess! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0