Packning

Imorgon, tidigt som bara den, ska jag ta tåget upp till STOCKHOLM (eller nja södertälje) och hälsa på mamma, micke och pluttarna!! Mys mys mys! Richard ska inte följa med, han är hemma och ska fixa med Corehouse som ska riiiiivas.

Nu på kvällen har jag varit hos ANNICA och fikat, hon gjorde SUPERFINA cupcakes och sen lite kaffe till det - underbar kväll. Bättre blev det med lite "Say Yes to the dress" på Discovery Travel & Living..jag vill ha den kanalen!!! Underbart trevligt hade vi, så trevligt så!

Tåget går 05.45 från Kalmar och kommer fram 10.45 efter ett byte i Linköping vid 9-tiden, mycket skönare att ta tåg jämfört med bussen. Nackdelen är att bussen har internet, de har inte tåget. Sicken tur att man har mobilen som man kan använda som modem..dock är inte täckningen den bästa ute i skogen :p Kommer ner till Kalmar igen på torsdag, då med bussen.

Natti natti!

p.s. Kommer nog inte blogga under tiden jag är borta, men twittrar gör jag för fullt med text och bilder...följ mina uppdateringar i menyn till vänster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0