Överlevde!

Herregud..jag vet att jag klagar över kursen vi går nu, och de är inte som sagt att den är jobbig - utan att den INTE är jobbig! Den är störande för de är så basic nivå, läraren är förvirrad och påminner om en lärare jag hade i trean tror jag det var (ja i grundskolan). OMG!

Idag var det gästföreläsning..människan pratade på bra, hade fin engelska och jo vi fick mycket tid att diskutera själva vilket alltid är trevligt! Men nej de var för mycket om för mycket, bättre att hålla de koncentrerat och fokuserat för att bibehålla kontakten. Lärare underskattar meningen med raster och jag förstår inte varför. 40 min orkar hjärnan vara fokuserad..varför skippar man då raster och kör i 90 min = begging for lack of interest!! Slutade med att klassen gjorde revolt - läraren kan inte lasta på hur mycket som helst i examination när kursen är på 7,5 hp så nu fick det vara NOG. Hon lyssnade och skulla anpassa schemat och gruppuppgiften hon skulle ge oss på måndag egentligen för att presenteras och lämnas in en vecka senare, nu ska hon göra om den och vi får den imorgon istället. Thank god!

Nu ska jag sammanfatta föreläsningen på ca 2 sidor. De är min hobby ikväll!
Hoppas älsklingen skyndar sig hem för jag är hungrig!

Enjoy your evening people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0