NYX

Jag väntar med spänning på mitt paket från USA, en beställning med enbart NYX-produkter som jag beställde för över två veckor sedan via Cherry Culture. Fick mail att den skickades igår (tror jag de var) så hoppas att de kommer innan slutet av denna vecka! Köpt produkter för 550:- men hade jag köpt de i sverige hade de kostat runt 2500:- så då får man ju ha lite tålamod!

Mest spänd är jag på ögonskuggorna och ett av de läppglans jag beställde. Om jag är nöjd ska jag köpa via Ebay istället då de finns många bra säljare och den jag kollar på nu säljer i paket så man får 2 läppglans för 6.25 tex istället för ett för 3.49 osv. Mega Shine glossen hoppas jag är super..vill nästan beställa redan för har bara hört positiva saker om dem.

Lip gloss with Mega Shine från NYX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0