Nyårsafton..

En högtid som verkligen alltid ställer till med problem är nyårsafton - de går aldrig som man tänkt sig och folk har alltid så enorma planer men ingenting blir som det är tänkt. Förra året struntade jag i allt och var på landet och myste med pappa och birgitta, låg och läste en bok och drack skumpa hela kvällen..och skickade sms med Richard :p

Nu pratade jag precis med världens bäste Katrin och konstaterade att de blir Nyårsfirande i Skåååååne. Yay! Känns härligt att de redan är beslutat och man inte får panik efter jul för man inte vet vad man ska hitta på :p Detta blir skitkul, har gått allt för länge sedan jag kramade min katrin ;)

Sa någon skumpa!?..skumpa all night long baby! :)

Nästa problem: Nyårsklädsel..jag vägrar joina hysterin men något lite vettigt kan man ju ha på sig iaf. Får ta och kolla in H&M eller något annat studentvänligt. Ekonomin säger 0:- shoppingpengar och då är de bra med rabattcheckar :)

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Håller med, nyårsafton är överskattad :p Jag tror vi ska fira på ungefär samma sätt som förra året. Nämligen med några få nära vänner och god middag hemma. Finklädd vill jag vara ändå men jag har just beslutat mig för att återanvända förra årets nyårsklänning. Jag hittar verkligen inget fint i min prisklass i år.

2010-11-24 @ 17:36:31
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0