Ny vecka

Måndag morgon..eller ja förmiddag mer, och de är ytterligare en vecka med vår värdelösa kurs. Känns kul att jag går en magisterutbildning och nivån på denna kurs är under A-nivå. Inge vidare för de kostar faktiskt pengar så vore ju trevligt om vi fick lära oss något vettigt, läraren gör på lågstadienivå och tror vi är helt inkompetenta. Underbart!!

Men de är en relativt lugn vecka detta, idag är det ledigt så jag har tid att arbeta på min inlämning i distanskursen. Imorgon har vi metodföreläsning inför D-uppsatsen. LÄSKIGT! Hihi nej de ska bli skönt att få lite mer kött på benen! Onsdag har vi föreläsning och även på torsdag, fredag är vi lediga också men antagligen har vi fått vårt grupparbete då så vi kan arbeta med det.

Veckan kommer gå fort..jag längtar redan till helgen :p
Ha en FIN vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0