Mysigt kvällsbesök

Under kvällen har jag haft besök av världens mysigaste Annica, vi har druckigt massa latte från min söta Nespresso Lattissima (underbar maskin) och hon hade med sig en mumsig Cheesecake. De är farligt att vi båda älskar att baka för de blir alltid något mumsigt till kaffet. Vardagslyx att ha något gott till, och nej torra kakor kör vi inte.

Hon kom strax innan nio och gick nyss, mycket trevligt slut på en härlig och relativt effektiv dag! Imorgon ska jag försöka hoppa upp tidigt för att hinna skriva en sida inlämning innan skolan börjar vid 12. Eller jag ska möta upp min medförfattare till D-uppsatsen så vi kan gå igenom lite idéer då första riktiga metodföreläsningen äger rum 13-17.

Lattissima från Nespresso, min bäbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0