Lugn dag

Blidde sovmorgon till 09.30 imorse, jag bokstavligen hoppade upp ur sängen och var totalt borta. Ni vet när man känner sig helt suddig, inte kan tänka och inte har koll på någonting - så var jag, så gjorde de enda rätta och satte på kaffe för att piggna till. Efter frukosten blev det en lugn timma framför tv.n för att komma igång. Jag behöver en lugn förmiddag för att komma igång, hitta hjärnan igen och kunna fokusera på skolarbete.

Strax innan 12 kom jag igång, flyttade ut mig till köket..tog fram skolböckerna och sen var det go go go! Idag var målet att skriva på inlämningsuppgiften i konsumentbeteende som ska vara klar på torsdag. Tidigare har jag skrivit fråga 1 och 2, idag var de dags för 3 och 4. De gick fin fint och är i princip klar med båda. Var otroligt negativ i mitten av dagen men tog tag i mig själv och fortsatte. Kursen består av tre inlämningar, för att få VG som slutbetyg behöver man VG på två av dessa. Så i praktiken kan denna gå mindre bra så länge nästkommande blir bra.

Nu är dom i princip klar, ska korta ner vissa delar och skriva någon paragraf mer på en annan, dock känns det som denna kommer bli bra. Ska in på torsdag och har satt undan en dag till korrigering. Jag älskar att skriva så egenligen är detta bara kul :p Jo jag är lite mobbad.. ;) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0