Ledig söndag?

Jag vill vara ledig, helgen ska ju ändå vara fri för avkoppling och sitta i soffan och inte göra någonsing vettigt förutom att äta lördagsgodis, eller hur?! Nej jag ska fortsätta att skriva på min inlämning som ska in på torsdag och jag är långt från klar. Så blir till att fylla på koppen med kaffe och sätta igång så jag kan vara ledig ikväll istället.


Nästa helg är de första advent och alltså är det snart dags att dekorera hemmet, mysigt med jul!! Vi har några ljus just nu, dom har stått på balkongen fram till förra veckan men dom mår lika bra för det. Problemet är vad för julpynt vi ska köpa..känns som de blir basic i år och nästa år i nya lägenheten blir det all in med nytt och fräscht!

Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0