Lat lördag

Idag har jag hittills inte fått någonting alls gjort..gick och handlade för vi hade inga ägg eller något gott bröd hemma så blidde en promenad till ICA (som ligger 200 meter bort typ :p) sedan har vi bott i soffan vilket är rätt trevligt men nu börjar skuldkänslorna komma - jag har så mycket att läsa, eller de känns som det iaf :p

Läraren tycker vi ska läsa ut kursboken på två veckor och jag är på sidan 8 av 250 typ. Sen börjar min andra kurs på måndag men den första inlämningen ska inte lämnas in förens slutet av november och behöver inte direkt läsa något till den. Prioriteten ligger på en artikel på 20 sidor som vi ska arbeta med på måndag..ett grupparbete :(

Oh well..nu lämnar jag Talang och går ut till köket och läser lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0