Kicks = M.A.C.

Jag visste att Kicks öppnat en Webshop och när jag sökte på mac-smink i förra veckan kom webshoppen upp..dock hittade jag inga produkter då, ingen aning om vart jag kollade :p Nu läste jag på LipGloss Bitch blogg att hon beställt från webshoppen - gick in och kollade igen och TADA där kunde man beställa MAC produkter.


Vilken lycka! Går bara att köpa på Kicks Pub men dom levererar gratis till andra Kicks-butiker. Har en känsla av att de kan bli en och annan beställning därifrån i framtiden. Ögonskuggorna är underbara men jag tyckte att paletten jag köpte i nu var otroligt smidigt, å andra sidan kan man beställa stora paletter på Ebay men då får man betala 160:- per skugga istället för 115:- som de är utan förpackning.

Är sugen på att prova deras Pigment, så fina färger!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skulle världen vara utan MAC!

2010-11-07 @ 14:32:12
URL: http://emla82.blogspot.com
Postat av: Jojo

Inte lika vacker ;)

2010-11-07 @ 20:08:10
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0