Investerat?

Nu är jag framme i kalmar..köpte kinamat på vägen hem, inget äckligt friterat utan kyckling med cashewnötter vilket var mums mums men jag åt för mycket (som vanligt). Bussresan var inte så farligt, men när det är så mörkt ser man inte vart man är och de verkar inte som man kommer någonstans och därav blir det segare!

Senaste dagarna har jag shoppat/beställt MASSOR med smink samt tillbehör. Ett ögonskuggskitt med MASSOR av ögonskuggor..120 stycken faktiskt från tradera. Smink från NYX vilket var otroliga kap och ser fram emot när dom kommer..ögonskuggor, läppstift, läppglans, ögonpennor och baser som är kickass. I förrgår beställde jag Sigma-borstar och sist köpte jag smink från MAC igår :) Otroligt nöjd och glad över mina köp, trots att jag lagt ut 2500:- på detta kan jag lätt kalla det mina bästa köp någonsin!!

LOVE IT! Och nu vill jag att mina tre paket ska dyka upp..men får vänta till nästa vecka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0