Hos mamma!

Hey folks!
Jag sa ju att jag inte skulle blogga, för de brukar inte finnas trådlöst här - men vi var nyss iväg och köpte en ny rauter (stavas de så!?) så nu fungerar det suveränt! Hjälpte mamma att installera men hon är mer teknisk än hon tror :p

Resan upp gick bra..men shit kunde inte sova igår, kanske somna runt 02, och hoppade upp ur sängen vid 04.50 - stört!! Men som sagt tåget gick 05.45 och de vill man ju inte missa :p Dagen har varit full av kramar i massor, försök att spela Wii, laga lite mat och umgås med la familia! Härligt att vara hemma!

Imorgon ska jag in till min ögonläkare för återbesök då jag opererade mina ögon i slutet av Augusti, var närsynt och nu ser jag bättre än perfect! Underbart och rekommenderar det starkt till ALLA! :) Ska passa på att besöka Åhlens och MAC Cosmetics också och investera i sminkborstar. Inte billigt men väl värt..

MAC-borstar jag önskar mig:
Eyes:
- Borste 239
- Borste 222
- B 227
- B 217
- B 252

Face:
- Borste 129
- Borste 182
- B 134
- B 190

(De där de står borste före ska jag köpa imorgon och sedan är det i prio)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0