Free wednesday

Idag skulle jag varit i skolan 9-17 men då vår lärare var tvungen att ställa in dagens föreläsning och istället förskjuta allt en dag blidde jag ledig idag! Very nice..annars hade jag ju haft en tredagars helg men detta passar mig lite bättre faktiskt :)

Men blir inte riktigt en ledig dag utan ska skriva lite snabbt på grupparbetet som ska in på fredag, jag ska sammanfatta artikeln vi läst. Efter det ska jag börja med distanskursen Konsumentbeteende, läsa lite och börja fundera på vad jag ska skriva första inlämningen om. Sen skulle jag behöva hitta en bok vi ska läsa till ICC-kursen vi har nu..booring. Vi får väl se hur mycket som blir av..

Ikväll blir det träning, har dock inte bestämmt mig för om de blir spinning, core/bosu eller jympa..svårt val! Känner att jag börjar tröttna på spinning så vore trevligt att göra något annat, men vi får se vad det blir! :p

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Härligt med en extra ledig dag! :)

2010-11-10 @ 21:18:09
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0